Co zrobić?
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Co zrobić?  (Przeczytany 373 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pikinier10

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
Co zrobić?
« dnia: Marzec 01, 2018, 18:05:40 »

Jest tak:
Klient kupił u mnie książkę, wysyłka jako Allegro MiniPaczka InPost. Przesyłka dotarła do miejsca przeznaczenia, ale nie została odebrana przez kupującego tylko trafiła do Punktu Obsługi Przesyłki.
Informuję o tym kupującego, a ten pisze mi to:

Niech ich cholera z tym inpostem. Byłem cały czas w domu, zadanego listonosza, po czy informacja na poczcie, że jest do odbioru w punkcie. Idę tam przez  pół miasta. Zamknięte na głucho, podanego telefonu nikt nie odbiera. Wieczorem wyjeżdżam na kilka dni zagranicę, a oni piszą, że po 3 dniach odeślą przesyłkę..
Nigdy więcej nic wspólnego z inpostem

Zaznaczam, że punkt jest na tej samej ulicy co mieszka kupujący.
Pytanie: co z tym teraz zrobić?
Logged

karolf

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 243
Odp: Co zrobić?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 01, 2018, 20:52:50 »

No coz ja polecone inpostu wylaczylem jak tylko oglosili uwalenie listonoszy, wiedzialem ze beda z tym problemy, tym bardziej ze polikwidowali wtedy duzo punktow odbioru. Zwykłą minipaczke chyba inpost juz sam uwalił, a wersja allegro jest - bo maja jeszcze umowe, ale pewnie tak samo to zlikwiduja.

A z przesylka ktora trafila do punktu nic nie zrobisz, jak nie odbierze to zwroca do ciebie. I tyle.
Jak sie nie wyrabiaja to zanosza to do punktu, pewnie nikogo z inpostu nie bylo pod adresem.
Logged

pikinier10

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
Odp: Co zrobić?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 02, 2018, 02:32:58 »

Pytanie brzmi: co zrobić jeśli będzie chciał mimo wszystko sfinalizować transakcję? Wołać pieniądze na wysyłkę?
Poza tym mógł pójść po godzinach pracy.
Logged

pikinier10

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
Odp: Co zrobić?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 05, 2018, 15:45:56 »

InPost sam sobie zaprzecza.
Wczoraj napisałem do nich i na FB i poprzez ich stronę www z zapytaniem co coś będę płacił jak przesyłka wróci.
Na FB odpowiedzieli, że nie będę musiał płacić nic. Natomiast Ci do których pisałem ze strony www twierdzą że za zwrot będę musiał zapłacić tyle co zapłaciłem za przesyłkę.
Chyba faktycznie czas pożegnać się z InPostem.
A swoją drogą raz tylko miałem taki bałagan, ale to było na samym początku działania InPostu.
Logged

pikinier10

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
Odp: Co zrobić?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 05, 2018, 15:56:24 »

Przesyłka odebrana, sprawa zamknięta.

karolf dzięki
Logged

karolf

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 243
Odp: Co zrobić?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 05, 2018, 16:47:23 »

Sprawdz w regulaminie, wydaje mi sie ze zwrot nawet jak by byla nie podjeta byl za darmo. Paczkomat kiedys wrocil to nic nie pobrali.
Logged

pikinier10

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
Odp: Co zrobić?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 05, 2018, 17:27:26 »

Przy okazji sprawdzę
Logged
 

Strona wygenerowana w 1.783 sekund z 35 zapytaniami.